Monday, December 31, 2018

Welcome 2019 :D

Assalamualaikum :)

Terdetik nak create entry di penghujung tirai 2018. Saja suka suki nak share alhamdulillah azam tahun ni semua tercapai (saja set azam kecik2 senang tercapai sebab xnak stress ngadap tahun baru:D) .

Sempena tahun baru ni saya da start keje baru, tukar for new environment, lagi dekat lagi selesa even kerja lagi susah. rezeki Daniel, balik keje pukul 5.30 , 5.40 pm da sampai rumah, da ambik Daniel. pantas ke pantas ? :D

Azam batin tahun esok (1/1/2019), saya nak jauhkan diri dari orang yang suka perlekehkan orang. cara saya, saya tak balas dengan kata-kata biadap, tp saya suka show off kat dia apa yg saya ada, shopping ke, beli barang-barang mahal ke, gi holiday ke, semua saya tunjuk kat dia,. hah padan muka kau, nak perlekehkan lagi x? haha semoga tahun esok dia dah berubah dari perlekehkan orang sebab perasaan hasad dengki dia kepada jadi seorang yang berusaha nak capai apa yang orang lain capai, erti kata lain. sila majukan diri sendiri jugak tau :D

Azam kedua dan ketiga dah set, lagi besar dari 2018. kena lebih struggle nak capai. doakan k ?

semoga azam azam korang semua tercapai jugak. kbai :D

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.