Friday, August 23, 2013

raya 2013

assalamualaikum cinta :)

boleh lagi tak nak buat entri raya? boleh la eh. eh eh. *giler gedik !*  ( mohon tampar laju-laju)

maaf. saya memang suka lambat. auch. kaku jari nak tekan keyboard. Dua bulan cuti sem. mana nak reti type-type guna lappy ni. *peace yaw*

ok dah. tak guna entri panjang . wat menyampah orang baca je kan. raya 2013. oh ye. raya pun macam tak raya. but still raya lagi . ramai pengunjung. sanak sedara. rakan taulan datang bertandang. bdw. thankz uolls. I sayang uolls lebih2. *flying kiss sekali*

macam biasa. mana boleh tak letak gambar gedik-gedik untuk tatapan mata.

first day raya. tak banyak gambar . semua sebab. sebab. hurm

ni ssm saya. second day raya. dengan kawan2. abaikan pakaian saya yang tak berapa tradisional tapi masih feminin :D

posing dalam pasaraya. ok. memang g beraya kat pasaraya. secara kebetulan. and mereka kawan saya. zaman secondary school. ohmai. rindu zaman kanak-kanak riang. 

dan dia. adik saya. farah ain. sama tak muka kami? memang tak sama sebab lain ibu lain ayah.

         
      ni activity wajib. beraya di sungai . and yet. this is super ohsem ! :D

tak taw raya ke berapa. gathering . last day before balik umah sewa. sad moment yang bahagia. eh? :D

 

          

ok dah. sekarang saya dah selamat berhibernasi dalam rumah sewa. bukak buku baru. chapter baru. dah sampai berapa? hurm. abaikan yang tak berkenaan. saya masih student. kbai ;)




Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.