Saturday, November 17, 2012

proposal

assalamualaikum researcher :D

fuh fuh fuh . ~!
*tiuptiup habuk*

Sementara ada masa terluang  . Sementara dok sensorang kat rumah sewa kesayangan . Sementara ditemani binatang-binatang comel. Ok .Toksah dok cerita panjang lebar pasal ni . *sigh*

back to main title

"dah siap belum proposal?"
"wat tajuk ape?"



Setiap kali jumpa rakanrakan seperjuangan . Ni la soklan  yang dorang wajib sunat dan harus nya nak tanya. *soklan kopipes*

peh peh peh. memang takleh nak lari. =..="

Sebab proposal, saya makan tak kenyang tidow tak lena dekat kampung halaman
Sebab proposal, saya tak berkesempatan nak luahkan kasih sayang kat ma abah
Sebab proposal, saya berjaya pecahkan rekod dengan korbankan cuti midsem . (tiga hari terr ! )
Sebab proposal, saya tak tidow semalaman "kena ganggu" -,-
Sebab proposal, saya dengan incik aaron aziz xleh pigi dating 
Sebab proposal, saya hidup sebagai seorang pelajar sekarang :D

Dan sekarang saya OK. Semangat berkobarkobar nak pigi class doc Padli esok :D

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.