Friday, June 15, 2012

entri untuk adeq manis :')

mohon header ini dipuji tanpa segan silu ^_^


sekarang saya busy. busy mengacau cik staja dan cik faziek yang sedang bertungkus lumus perah otak . 
tapi . saya masih mampu mencuri masa untuk entri ini . mohon ucapkan ribuan terima kasih kepada saya :D

ehem ehem *berdehem*

entri ni dibuat sebagai mengenang jasa seorang adeq yang comel  .  
ye dia comel. dia manis. dan comel . 
sebab dia dah bagi header yang kat atas tu . comel macam tuan punyer belog ni. kan ? 
maka . dia dah bertambah comel ^___^

mekaseh dear.  (tak tahu nak buat ucapan pe lagi coz terharu sangat ^___^)

*kesat air mata dengan towel yang baru dibasuh dengan softlan*

ucapan dah habis. sambung membusykan diri. sekian . kbai

p/s--> besok ada exam lagi dan saya masih saya . kemalasan untuk membelek nota membelenggu diri saya :')


Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.