Sunday, February 19, 2012

belog saya di selongkar!



ye sy taw dan sy sedar yang belog sy dah berkulat.maaf.sy manusia biasa.=P

satu pagi yang dingin.angin sepoi2 bahasa (dalam opis sambil tingkap tertutup). mud online berkobar2.tanpa buang masa.ida ngadap pc.click google chrome.type facebook(takde kaitan). type eidaminniey.blogspot.com and type princessflavia.blogspot.com  sambil tersenyum macam pengantin. tiba2 orang panggil.ok jap. ondaspot.200km/jam ida lari (tipuje).

2 days after that.....

hye Eidah Mazidah.suara yang tak asing panggil ida dgn panggilan yang asing.(kompius cam mana dia boleh tahu nama ida).tapi ida ignore (konon cool,hehe). tapi malang memang berbau. dia ajak geng3 lak. sebut2 pasal "hari silent sedunia" aaron aziz ditangkap and others.macam pernah dengar je.pas pikir2 namribukali.oh i see.title entri belog ida rupanya =,=". then dorang dengan baik hatinya bercerita yang dorang tertengok terbaca terselongkar belog ida masa ida lupa nak ttup.grrr.kalau baca je takpe.tapi ni siap nak perli2 kita lak.pantang nampak ida.ada je yang nak kenakan.terbaik punya member!grrrr~

belog dia macam gila je,kadang2 suka,kadang2 sedih.kadang2 nangis.sume ada.
amboi2 abang kakak pakcik makcik.suka2 je perli2 kita.jujur punya member.biaq p la.grrr!

BDW takpe.tak kisah pom.i miss uolls the much.mesti korang boring kan tak de ida kan3.(?).hehehe loveuoll ^___^